sobota, 6 kwietnia 2013

WIERSZYKI :D

Dziś wam pokaże parę wierszyków mojej Oli ,które napisała sama.Uwielbiam jej wierszyki i to o czym są.Jeden napisała specjalnie dla mnie jest wręcz zajebisty  ; *
 Ten specjalnie dla mnie :  P
1.Kocham cie Mamo i to się nie zmieni choćby miał mnie ktoś zastrzelić i mam nadzieję,że ty również to czujesz choć to się nie rymuje i wiedz że jestem twoją córcią małą ,choć nie do końca wspaniałą i wiedz że ten wiersz dedykuje tobie bo wiem co robię ♥
2..Dla Ciebie jest ten wierszyk, choć na widok twój mam dreszczyk, bo kocham Cię z całego serca! Uwierz w to i mi w końcu przebacz <3

3.Ja Cię kocham i nic tego nie zmieni i gdy przyjdzie czas, który nas rozdzieli, pamiętaj, że we mnie jest pełno nadziei, aby odzyskać tamte dni które minęły...
4.Jebie blaskiem twej chwały, bo jesteś wspaniały, twoje niebieskie oczęta wprawiają, że jestem wniebowzięta, ten wierszyk jest dla Ciebie bo jesteś zajebistym przyjacielem .. :  >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz